Dzisiaj porozmawiamy o Data Driven approach według Colgate – Palmolive. Jesteśmy świadkami rewolucji w komunikacji – nigdy wcześniej nie dysponowaliśmy taką ilością danych.
Dowiesz się jak bliska współpraca detalisty i producenta oraz wymiana danych pozytywnie wpływa na doświadczenia naszych konsumentów.
Będziemy również mówić o najnowszych trendach w zachowaniach konsumenckich. Jak zmieniło się podejście do zakupów shopperów w dobie inflacji: co kupuje, jak kupuje, gdzie kupuje, ile kupuje?
Pokażemy również w jaki sposób Colgate – Palmolive odpowiada na różnorodne potrzeby naszych Konsumentów, dostarczając produkty oparte na zaawansowanych technologiach, skutecznych rozwiązaniach, zapewniając jednocześnie długotrwałe rezultaty. To wszystko w bloku Product innovations driven by science.
Nieustannie podążamy za naszym konsumentem. Jesteśmy wszędzie tam gdzie szuka naszych produktów w offline i online. Pokażemy jak te 2 światy nieustannie się zmieniają i wzajemnie przenikają. Jak duże znaczenie obecnie odgrywa digital shelf? Jaki potencjał sprzedażowy drzemie w dobrze zarządzanej półce w e-commerce.
Regulamin konkursu Digital Fest 2023.